בתי אבות בצפון

יש לך שאלות / תהיות? השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם עם תשובות!

בתי אבות בצפון

מחפשים בתי אבות בגליל, בקריות או בחיפה? בבואכם לבחון בתי אבות בצפון חשוב לעשות את הבדיקה הנכונה בהתאם לקשיש, מצבו וצרכיו. לשם כך, חשוב לדעת כי אתם זכאים לסיוע מקצועי ובחינם עבור בחירת בית אבות צפון

גם אם הזמן קצר ואתם חייבים לבחור במהירות בית אבות בצפון, אל תפספסו את ההזדמנות המקצועית שניתנת לכם על ידינו עבור בחירת בית אבות נכונה ומוצלחת בצפון.

יחד נערוך סיורים בבתי אבות מתאימים, נבדוק את התאמת הצוות למועמד ונישאר בקשר עד לקליטה מלאה וסיום התהליך.

העזרה שלנו גם חוסכת כסף. על פי ניסיוננו הרבה פעמים המועמדים מפספסים סיוע כספי בשל המעבר על ניירת, חתימות וביורוקרטיה, וחבל.

מעבר לכך, חשוב מאוד שהליך קליטה בבית אבות מכל סוג, בין אם מדובר בדיור מוגן, בית אבות סיעודי בצפון, בית אבות לתשושי נפש בצפון וכדומה, יהיה חלק באופן שיקל כמה שיותר על המועמד. אצלנו תזכו בליווי אישי רגיש וקשוב לאורכו של כל הליך הקליטה הצפוי, מה שבהחלט מקל על ביצועו החלק.

רוצים להיות בטוחים בבית אבות שאתם בוחרים? מהרו לשריין פגישה ייעוץ וסיוע ב- EGE. את תוצאות ההתאמה תוכלו לקבל כבר בפגישה הראשונה.

לרשימה חלקית של בתי אבות בצפון לחץ על הקישור המתאים.

מידע על סוגי בית אבות בצפון

חשוב לדעת שקיימים ברחבי הצפון שורה ארוכה של בתי אבות מסוגים שונים. אז בין אם אתם מחפשים בית אבות בגליל, בחיפה, קריות, טבעון, טבריה או נהריה, בתור התחלה חשוב שתבינו איזה סוג של בית אבות מתאים ליקירכם. הסוגים השונים של בתי אבות בצפון נבדלים במצב הבריאותי של דייריהם ובשירותיהם, והם כוללים בעיקר את הבאים:

  • דיור מוגן- מרחב מגורים בו נרכשת יחידת דיור שמסופקים עבורה שירותים שונים כמו השגחה רפואית, ארוחות ועוד. הדיור מיועד לקשישים עצמאים במצב רפואי יחסית טוב. לרוב הם אלו שבוחרים לעבור לסוג זה של מסגרת.
  • בית אבות לקשיש עצמאי- בית אבות הדומה במאפייניו לדיור מוגן, המיועד לקשישים עצמאים שיכולים לטפל ולדאוג לעצמם, המבקשים לגור בסביבה בטוחה ומוגנת שיש בה השגחה רפואית, ארוחות ופעילות פנאי.
  • בית אבות סיעודי- בתי אבות סיעודיים בצפון מיועדים לקשישים הנדרשים בסיוע סיעודי, כלומר שקשה להם לתפקד לבד והם צריכים ליווי ועזרה צמודה בביצוע פעולות כמו קימה, רחצה, אכילה, הליכה ועוד. בבתי אבות סיעודיים יש השגחה רפואית מלאה וניתן לקבל בהם טיפולים רפואיים בסיסיים.
  • בית אבות לתשושי נפש- בית אבות בצפון לתשושי נפש מיועד לקשישים הסובלים ממחלות נפש שונות, כמו דמנציה, אלצהיימר, דיכאון ועוד. בבתי אבות אלו הקשישים זוכים להשגחה סביב השעון במטרה להגן על בריאותם וביטחונם, וזאת כמובן לצד השגחה רפואית וסיוע סיעודי.
  • בית אבות סיעודי מורכב- בית אבות המתפקד כסוג של בית חולים, המיועד לקשישים במצב סיעודי מורכב שנדרשים לצד ליווי סיעודי צמוד גם לטיפולים רפואיים שונים כמו קבלת עירויים, דיאליזה, טיפול בפצעי לחץ ועוד.

בית אבות פרטי או ציבורי בצפון

עוד נקודה שיש לתת עליה את הדעת היא באם לבחור בבתי אבות ציבוריים או בתי אבות פרטיים בצפון. הדילמה הזו נובעת מההבדלים שבין שני סוגי בתי האבות. בתור התחלה, בית אבות ציבורי הינו מוסד ממשלתי שמסובסד על ידי המדינה, המיועד בעיקרון לקשישים מעוטי יכולת שיש להם הכנסה נמוכה. הכניסה לבתי אבות אלו כרוכה בבחינת מצבו של הקשיש על ידי המדינה, והיא גם זו שמחליטה לאיזה בית אבות יועבר הקשיש.  לרוב, לבתי אבות אלו יש זמני המתנה ארוכים.

מאידך, בתי אבות פרטים בצפון ממומנים בעיקרון על ידי הכנסות הדייר הקשיש או מקורביו, שיכולים לבחור את בית האבות המתאים. במידת הצורך ניתן גם לקבל סיוע כלכלי לבתי אבות פרטיים, ובכל מקרה, גם בית אבות פרטי וגם ציבורי הינם מוסדות המפוקחים על ידי המדינה.

בחירת בית אבות בצפון 

מחפשים בית אבות בצפון? הנה רשימה בסיסית של עצות בנושא:

  • קודם כל פנו אלינו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי בנושא ללא עלות. כמו כן, חשוב לפנות לגורם רפואי המכיר היטב את מצבו של הקשיש שימליץ על סוג בית האבות שיתאים לצרכיו.
  • הצפון הוא אזור גדול ויש להחליט על מקום יותר מוגדר עבור בית האבות. כאן חפשו אחר בתי אבות מתאימים ומומלצים שיש להם רישיון של משרד הבריאות.
  • בחנו נתונים שונים של בתי האבות לרבות מיקום, מספר דיירים, תנאי מגורים, שירותים רפואיים, פעילות פנאי, תנאי תשלום, עלויות, מדיניות קניית תרופות, שעות עבודה של הרופאים ועוד.
  • בקרו לפחות פעם אחת בבית האבות שאתם שוקלים לגשת אליו. במהלך הביקור דאגו לדבר עם כמה שיותר גורמים כמו ההנהלה, רופאים ועובדת סוציאלית, ובררו כמה שיותר פרטים על אופי הטיפול במקום, הכשרת העובדים, טיפולים פרא רפואיים, תפריט ארוחות וכדומה.
  • בעת ביקור בבית אבות סיירו במחלקות השונות ובדקו אם מדובר במקום נעים ונקי. שימו לב לרמת הצפיפות בחדרים, סוג המיטות, לחצני מצוקה, חזות חדר האוכל, יחס הצוות לקשישים וכדומה. את הסיור כדאי גם לבצע ללא תיאום מראש בזמנים שונים, בדגש על זמני ארוחות. כמו כן, כדאי לבקש חוות דעת של בני משפחות אחרות המבקרים במקום.

 

לקבלת עוד מידע ולאיתור בית אבות מתאים ומומלץ בצפון, ללא עלות, צרו קשר עם חברת אי.ג'י.אי בטלפון 079-9697648.

 

בתי אבות חיפה

 

בתי אבות בקריות

 

בתי אבות טבעון

 

בתי אבות טבריה

 

בתי אבות נהריה

 

דילוג לתוכן