ייעוץ בתי אבות הכוונה מקצועית

יש לך שאלות / תהיות? השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם עם תשובות!

ייעוץ בתי אבות, ייעוץ לבתי אבות, יועץ לבתי אבות

לקשישים המתקשים לממן עלויות והוצאות נדרשות, קיימות כיום אפשרויות יועץ לבתי אבות מימון וסיוע שונות בהתאם למצבם התפקודי.

להלן מספר אפשרויות לקבלת מימון לזכאים :

מימון בית אבות לקשישים עצמאים או תשושים- משרד העבודה והרווחה הינו הגורם המפקח על בתי אבות אלו, ובמקרים של קשישים חסרי יכולת כספית המוגדרים כתשושים, הוא מהווה גם גורם מממן באופן חלקי או מלא.הקשיש ובני משפחתו משתתפים במימון בהתאם ליכולתם הכלכלית ולקריטריונים שנקבעו במשרד הרווחה.המימון ניתן גם לבתי אבות פרטיים.

מימון לבית אבות לקשישים סיעודיים- מחלקת תשושי נפש – משרד הבריאות הוא הגורם המפקח על בתי אבות אלו. קשיש שהוגדר כסיעודי או תשוש נפש וזקוק לאשפוז, זכאי לקבל סיוע חלקי או מלא במימון האישפוז ממשרד הבריאות, בהתאם לקריטריונים שונים. במידה וניתן "קוד" לאישפוז,על הקשיש ובני משפחתו להשתתף בעלות האישפוז בהתאם ליכולתם הכספית.

מימון שהייה במוסד סיעודי מורכב- השהייה ממומנת לרוב על ידי קופת חולים בה חבר הקשיש, עם דמי השתתפות סימלית של המשפחה העומדת על כ-100 ש"ח ליום לכל היותר ובמקרים רבים ניתן לקבל הנחה מסכום זה.

גמלת סיעוד – ניתנת לקשיש בשירותי סיעוד ורווחה ,לעזרה בביצוע פעולות יומיומיות על פי הקריטריונים של המוסד לביטוח לאומי. השירותים הניתנים הינם עזרה של מטפל/ת למספר שעות שבועיות, ואו השתתפות במימון עובד סיעודי זר, ושירותים נוספים.

כיצד תסייע לכם אי.ג'י.אי בקבלת סיוע למימון לזכאים? יועץ לבתי אבות

לחברת אי.ג'י.אי. נסיון מיקצועי ומיומן רב שנים במתן שירותי יעוץ, הכוונה וליווי במעבר לדיור מוגן בתי אבות ובהשמת מטפלים/ות לאוכלוסיה המבוגרת. לאי. ג'י.אי. ישנם הסכמי התקשרות והכרות רבת שנים עם עשרות מוסדות מורשים בכל רחבי הארץ.

באם נדרש סיוע במימון, נפנה אתכם לגורמים המטפלים ונסייע לכם בהשגת מידע לגבי זכאות לסיוע מהמדינה. אנשים הנדרשים לשירותינו אך אינם עומדים בקריטריונים לזכאות לסיוע מהמדינה יוכלו להעזר בנו וביעוץ לגבי אפשרויות מימון פרטיות.

אפשרויות הסיוע בקבלת מימון לזכאים:

  • באם נדרש סיוע במימון, תסייע לכם אי.ג'י.אי. בנושאים הבאים:
  • מידע בנושא זכאות- נסייע לכם בהשגת מידע לגבי הזכאות לסיוע מהמדינה ונפנה אתכם לגורמים המטפלים הרלוונטיים.
  • הנחות והשגי גישור-נלווה את הזכאים עד למימוש הזכאות ונחתור להשגת הנחות כספיות והשגי גישור (טרום קוד) בפתרונות הדיור השונים עד לקבלת הזכאות.
  • אפשרויות מימון –סיוע בתהליך קבלת קוד משרד הבריאות/רווחה,וכן סיוע במימון פרטי עד לקבלת הזכאות הנ"ל.
  • כוח מיקוח רב-לאור העובדה כי אנו עוזרים לבתי האבות השונים להגדיל את מעגל לקוחותיהם, ל-אי.ג'י.אי. כוח מיקוח רב בהשגת הנחות והטבות מהם עשויים לקוחותינו להנות.

לסיוע מיידי במידע ,יעוץ וסיוע בקבלת מימון לזכאים התקשרו עכשיו: 079-9697648 השירות ניתן ללא עלות .

הסדר "טרום קוד" ייעוץ בתי אבות.

במקרים בהם נדרש פתרון מיידי והמתנה בבית ל"קוד" עד לאישור תהליך קבלת המימון הממשלתי אינה אפשרית, הסדר "טרום קוד" יאפשר לקשיש לקבל סידור זמני בבית אבות בסכום סמלי נמוך מאוד בכל תקופת ההמתנה לקוד.
ל אי. ג'י. אי. הסכמים עם עשרות בתי אבות ברחבי הארץ לקליטת דיירים , עד לקבלת "קוד".
כמו כן מאפשר הסדר "טרום קוד" לקשיש הזכאי ל"קוד", מאושפז ועומד להשתחרר מבית חולים אך אין מי שיכול להעניק לו טיפול בבית, לדאוג לאשפוזו באופן מיידי.
אי.ג'.אי תסייע גם בהעברת הקשיש לבית אבות מבית החולים .

לסיוע מיידי התקשרו עכשיו  079-9697648 השרות ניתן ללא תשלום!

ה

דילוג לתוכן