עזרה במציאת דיור מוגן או בית אבות המתאים לכם

יש לך שאלות / תהיות? השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם עם תשובות!

דיור מוגן הוא אחד מפתרונות הדיור האיכותיים המוצעים כיום בישראל לאוכלוסיית גיל הזהב, המאפשר לה גם לשמור על חיים עצמאיים, חיי חברה ותרבות עשירים וגם להנות מסביבה מוגנת ובטוחה, המעניקה מערכת של שירותי בריאות, סיעוד ושירותים נוספים.

בישראל קיים היצע רחב של פתרונות דיור המיועדים לבני גיל הזהב, עובדה המקשה על תהליך הבחירה בפתרון דיור מוגן מתאים,לכך מתווספות לא מעט התלבטויות כיצד להתחיל בחיפוש, לאיזה דירה תעברו, מה יהיה גודלה ומהם השיקולים שצריכים לעמוד בפניכם.

המעבר אל דיור מוגן הינו צעד הדורש תכנון ומחשבה, השקעה וסבלנות. בבואכם לבחור דיור מוגן, יש לבחון כל בית דיור מוגן לגופו על מסלוליו השונים, יש צורך בידיעת התקציב העומד לרשותכם ואפשרויות המימון לתשלומים השונים הנדרשים. בתי דיור מוגן בית אבותהמציעים יחידות דיור מוגן, דורשים תשלום סכום ראשוני נכבד ועלות חודשית בסך אלפי שקלים ובבתי אבות אחרים, אין צורך בפיקדון ראשוני אלא בתשלום חודשי בלבד.

כיצד תסייע לכם אי.ג'י.אי. במעבר לדיור מוגן הולם?

אי.ג'י.אי. תשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם ייעוץ מקצועי באשר לבחירת דיור מוגן הולם ותסייע לכם בקבלת החלטה, מהו המסלול הפיננסי המתאים לכם ביותר.

ל אי.ג'י.אי. נסיון מיקצועי ומיומן רב שנים במתן שירותי יעוץ, הכוונה וליווי במעבר לדיור מוגן ובתי אבות, הסכמי התקשרות והכרות רבת שנים עם עשרות מוסדות מורשים בכל רחבי הארץ. הכרות זאת מאפשרת לנו לערוך התאמה אישית ולהמליץ על המקומות המתאימים למאפיינים האישיים של כל אחד, הכוללים את המצב הבריאותי,התפקודי והנפשי של המתעניין, היכולות הכלכליות וההעדפות האישיות שלו.

לאחר פגישת הכרות ראשונית– למטרת הכרות ואבחון צרכים, רקע והעדפות אישיות
נערוך התאמה אישית של מספר בתי דיור מוגן רלוונטים ונספק:

  • יעוץ והכוונה- במעבר לדיור מוגן בהתחשב ביכולות הכלכליות,הסביבה הרצויה ובהתאמה החברתית תרבותית לקהילה במקום.
  • סיורי הכרות- משותפים בליווי נציג אי.ג'י.אי. בתאום עם הנהלת הבית במוסדות המוצעים.
  • סיוע בהתאמת סביבת הבית לצרכים- המשתנים בגיל הזהב כגון:לחצני מצוקה, מעליות ועוד.
  • כוח מיקוח רב-לאור העובדה כי אנו עוזרים לבתי האבות השונים להגדיל את מעגל לקוחותיהם, ל-אי.ג'י.אי. כוח מיקוח רב בהשגת הנחות והטבות מהם עשויים לקוחותינו להנות.
  • ליווי הקשיש- ובני משפחתו בתהליך המעבר לבית הנבחר.
  • שמירה על קשר- עד להתאקלמות המלאה של הקשיש בדרך החיים החדשה.

לקבלת סיוע במעבר לדיור מוגן הולם התקשרו עכשיו: 079-9697648 השירות ניתן ללא עלות!

דילוג לתוכן