סיפורה של ענת – מציאת פתרון הולם, איכותי ומיידי לבית אבות

יש לך שאלות / תהיות? השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם עם תשובות!

ביום שני בערב התקשרה ענת מיואשת ומבולבלת וסיפרה שאמה ברוריה בת 71, מאושפזת בבית חולים כבר שבועיים לאחר שעברה ארוע מוחי קשה- עומדת להשתחרר בעוד שלושה ימים הביתה ולא יכולה לחזור לשם כי היא זקוקה לטיפול סיעודי והשגחה רפואית.
ענת שניסתה לצור קשר עם מספר מוסדות סיעודיים עליהם שמעה מחברים, התקשתה לקבוע מי מהם מתאים לאמה ולצרכיה החדשים והרגישה שהיא זקוקה למישהו מקצועי המכיר את כל האפשרויות ויכול לתת מענה לבעיה במהירות וביעילות. כך היא הגיעה אלינו .
נציגת אי.ג'.אי שענתה לטלפון, הרגיעה את ענת והבטיחה לה שביחד ימצאו פתרון מיידי, הולם ונעים עבור ברוריה. לאחר שסיפרה לה על כל אפשרויות
טיפול סיעודי העומדות בפניה החליטה ענת שאמה תקבל את הטיפול הטוב ביותר שנותן בית אבות סיעודי בקרבת מקום מגוריה שלה, ולא בסביבה בה ברוריה גרה עד לאותו הזמן.
למחרת, יום שלישי בבוקר, יצאנו ביחד עם ענת לסיור במספר מקומות באזור המבוקש.
להפתעתה שמה לב ענת להבדל בהתייחסות של בתי האבות אל נציגת אי.ג'י.אי. בהשוואה לתשובות הלקוניות והלא מספקות שקיבלה כשהתקשרה בעצמה.
הסברנו לה מה הם ההבדלים בין המקומות השונים שראינו מבחינת הצוות, התנאים, סגנון הטיפול ודגשים אחרים ובסיום הביקור, ישבה נציגת החברה עם ענת וביחד הן החליטו איזה מבין
בתי האבות הוא המתאים ביותר.
כמובן שההחלטה היתה של ענת, אך מתן הדגשים החשובים וההתייעצות עם בעל נסיון הקלו מאד על ההחלטה.

אם אתם מחפשים כורסת יחיד יש כמעט בכל חדר בבתי האבות

חברת אי.ג'י.אי. השיגה לענת מחיר מופחת עד לקבלת הסיוע "קוד" ממשרד הבריאות.
ביום חמישי, כשהשתחחרה ברוריה מבית החולים, ליוותה אותן נציגת החברה מבית החולים למוסד הסיעודי, ותיאמה גם אמבולנס לשעה היעודה.
יומיים לאחר שברוריה נכנסה לבית האבות התפנתה ענת בסיועה של נציגת החברה לטפל בצד האדמיניסטרטיבי של קבלת הסיוע ממשרד הבריאות במימון בית האבות.

דילוג לתוכן