סיפורם של רחל ואריה – מעבר לדיור מוגן

יש לך שאלות / תהיות? השאר פרטים ונשוב אליך בהקדם עם תשובות!

רחל ואריה זוג עצמאים לחלוטין החוששים ליפול נטל על כתפיהם של ילדיהם בעתיד , הגיעו לפגישה באי.ג'י.אי. כשהם יודעים בבטחון רק דבר אחד, ברצונם לעבור מדירתם בחיפה לדיור מוגן.

רחל מרגישה שהיא רוצה את הבטחון שמשרים שירותי האבטחה, התחזוקה והסיוע הרפואי אם יתעורר הצורך, ואריה שכבר לא שומע כל כך טוב חושש שלא ישמע אם תהיה חלילה פריצה בלילה.
בפגישה נשאלו רחל ואריה שאלות מנחות שעזרו להם לאפיין ולמקד את הדברים החשובים להם, ולנו להכיר אותם טוב יותר, על מנת למצוא עבורם את המקום המתאים ביותר.

בעקבות הפגישה יצאנו באותו שבוע למספר סיורים משותפים במקומות של דיור מוגן או בתי אבות באזור המועדף עליהם, ולאחר התלבטות בין שני מקומות שמצאו חן בעיניהם, החליטו רחל ואריה שהשיקול החברתי הוא המכריע, ובחרו במקום בו הפעילות החברתית היתה תוססת יותר.
עם קבלת ההחלטה, אנחנו באי.ג'י.אי. השגנו עבור רחל ואריה הנחה בדמי השכירות של בית דיור מוגן.

כיום אריה ורחל מרוצים מאוד בביתם החדש. הם הכירו חברים חדשים במקום ובנוסף הם שומרים על קשר הדוק עם חבריהם ועם הסביבה המוכרת משכבר הימים, והעיקר – הם יכולים לישון בשקט.

דיור מוגן בוחרים לא בעזרת פרסומים בעיתון או עטים ממותגים , חשוב מאוד להגיע למספר מקומות להתרשמות ולבחון את כל היתרונות מול החסרונות של המקומות, ורק אז לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן